Instytucja Kultury Samorządu Województwa Łódzkiego
unia baner
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
8 + 4 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
8 + 4 =

10. Forum +/- kultura: warsztaty online

Od lokalnego odkrycia do rozpoznawalności – strategie promocji artysty przy minimalnym budżecie to bezpłatne warsztaty dla pracowników instytucji kultury województwa łódzkiego realizowane w ramach 10. Forum Instytucji Kultury Województwa Łódzkiego +/- kultura.
TERMIN: 23 kwietnia 2025 (środa), g. 10.00-14.00
DLA KOGO: osoby zajmujące się kulturą z terenu województwa łódzkiego
MIEJSCE: online
ZGŁOSZENIA: do 18.04.2025 lub do wyczerpania dostępnych miejsc (30)
LINK DO ZAPISU: https://tiny.pl/gfbgyk11

Celem warsztatów jest opracowanie praktycznej ścieżki działań promocyjnych dla lokalnych artystów, z uwzględnieniem realiów ograniczonych lub zerowych budżetów. Uczestnicy zapoznają się z metodami identyfikowania potencjału artystycznego w najbliższym otoczeniu oraz poznają narzędzia i strategie umożliwiające budowanie rozpoznawalności w lokalnych społecznościach.
Integralną częścią warsztatów będzie zadanie praktyczne: opracowanie propozycji działań promocyjnych dla wybranego lokalnego artysty. Najciekawsze z otrzymanych materiałów zostaną omówione podczas prelekcji – w formie zanonimizowanej (chyba że uczestnik wyrazi zgodę na ujawnienie swoich danych).
Warsztaty skierowane są do osób zainteresowanych promocją szeroko pojętych działań artystycznych i wspieraniem lokalnych talentów – zarówno początkujących menedżerów, jak i animatorów kultury, studentów kierunków artystycznych czy członków organizacji działających na rzecz rozwoju kultury (z województwa łódzkiego).

Prowadzenie: PRZEMEK KUBAJEWSKI – właściciel i dyrektor zarządzający Akademii Menedżerów Muzycznych, specjalista ds. PR, marketingu i social media, promotor artystów, właściciel agencji Personal Vertigo. Panelista i wykładowca podczas m. in. Europejskich Targów Muzycznych Co jest Grane, Festiwalu Soundedit konferencji Audioriver, Music Export Conference, konferencji Tak Brzmi Miasto w Krakowie, konferencji Muzyka a Biznes Warszawie. Prowadził wykłady dotyczące marketingu w branży muzycznej na Uniwersytecie Śląskim, Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz na Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi. Współpracował i współpracuje z takimi podmiotami jak i wydarzeniami jak, m.in. Festiwal Soundedit, Festiwal Wielki Ogień im. Miry Kubasińskiej czy Katowice Miasto Ogrodów.

Projekt dofinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Edukacja kulturalna 2025.

Honorowy Patronat nad projektem objęła Marszałek Województwa Łódzkiego Joanna Skrzydlewska




Załączniki artykułu