Strategia w mediach społecznościowych, 14.04.16
Strategia w mediach społecznościowych to kolejny temat szkolenia, jaki został zrealizowany 14 kwietnia 2016 r. w ramach Regionalnej Akademii Kadr Kultury ŁDK.
Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Pojawiają się nowe kanały, narzędzia, rozwiązania. Stałe natomiast pozostają narzędzia strategiczne.
Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Pojawiają się nowe kanały, narzędzia, rozwiązania. Stałe natomiast pozostają narzędzia strategiczne.
Uczestnicy szkolenia „Strategia w mediach społecznościowych”, poprowadzonego przez p. Artura Jabłońskiego, poznali sposoby planowania kompleksowej strategii w mediach społecznościowych oraz dowiedzieli się jak skutecznie podejmować działania na Facebooku.
Zdobyta wiedza pozwoli uczestnikom samodzielnie wykonywać wszelkie dostępne w Internecie działania oparte na omawianych narzędziach social media.
Zdobyta wiedza pozwoli uczestnikom samodzielnie wykonywać wszelkie dostępne w Internecie działania oparte na omawianych narzędziach social media.