GRAKADEMIK #56
Rok 2016 zamkniemy Grakademikiem z
numerem 56. Jeszcze zanim zaczniecie przygotowania do świąt czy sylwestrowych zabaw tradycyjnie już dokonamy podsumowania ostatnich
12 miesięcy z perspektywy graczy. Jakie wydarzenia najlepiej
zapamiętaliśmy, a o jakich zdążyliśmy zapomnieć. W co chętnie
graliśmy, a na czym się zawiedliśmy. Największe hity oraz głośne
niepowodzenia, niespodziewane sukcesy oraz gorzkie rozczarowania,
nowe trendy, które ukształtowały mijający rok w branży
elektronicznej rozrywki, a także mniej znaczące, ale równie
ciekawe przykłady zachodzących zmian.
Nie zabraknie także
spekulacji na temat tego co czeka nas w 2017 roku, na jakie gry
czekamy, czy rozważamy zakup nowych platform lub urządzeń VR, jak
będzie wyglądać rynek w nadchodzących miesiącach i czy nowy rok
będzie dla graczy lepszy od tego już mijającego?