Szkolenia - luty
Celem Regionalnej Akademii Kadr Kultury Łódzkiego Domu Kultury jest profesjonalizacja pracowników instytucji kultury i podnoszenie ich kwalifikacji poprzez organizowane szkolenia oraz warsztaty.
Szkolenia w lutym:
1. Witraż angielski-warsztaty rękodzieła
9 lutego 2017, godz. 10.00-16.00
ŁDK, s. 103
cena: 80 zł/os.
Celem warsztatów jest zapoznanie uczestników z techniką
witrażu angielskiego. Głównym celem warsztatów będzie wyposażenie uczestników w
umiejętność tworzenia ozdób w technice witrażu angielskiego oraz zdobycie
wiedzy na temat możliwości wykorzystania tej techniki w pracy z różnymi grupami
wiekowymi.
Warsztat prowadzi:
Bożena Justyna – pedagog, instruktor plastyki, posiada wieloletnie doświadczenie plastyczne w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Cały czas pogłębia swoją wiedzę i rozwija umiejętności w zakresie różnych technik plastycznych poprzez liczne kursy, szkolenia, własną twórczą pracę, a także poprzez naukę innych.
2. Facebook-skuteczny fanpage, komunikacja i angażowanie fanów
15 lutego 2017, godz. 10.00-16.00
ŁDK, 308
cena: 150 zł/os
Szkolenie ma za zadanie przedstawić metody budowania społeczności, jej angażowania oraz docierania do odbiorców za pomocą płatnej reklamy. Uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie prowadzić fanpage na Facebooku, aby wykorzystać jego wyjątkowy potencjał budowania relacji, jak dyskutować ze społecznością i angażować ją w dialog oraz jak zwiększać zasięg postów i powiększać społeczność.
Szkolenie prowadzi:
Artur Jabłoński – zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in.: z Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, Urzędem Miasta Gdyni, Urzędem Miasta Torunia, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i in. W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
3. Kontrola zarządcza w instytucjach kultury
16-17 lutego 2017, godz. 10.00-16.00
Muzeum Regionalne w Bełchatowie
cena: 150 zł/os
Szkolenie ma na celu nabycie przez uczestników umiejętności
wprowadzania i stosowania w praktyce standardów kontroli zarządczej. Uczestnicy
zapoznają się z praktycznymi aspektami kontroli zarządczej rozumianej jako
narzędzie do sprawnego zarządzania instytucją kultury. Kontrola zarządcza jako
niezbędny środek do zapewnienia realizacji strategicznych celów instytucji
kultury.
Szkolenie prowadzi:
Bożena Pawlikowska – trener, wykładowca, a przede
wszystkim praktyk. Prowadzi szkolenia dla Jednostek Samorządu Terytorialnego,
Narodowego Centrum Kultury, Ośrodka Rozwoju Edukacji oraz wielu firm i
instytucji. W latach 2006-2013 kolejno: Kierownik Regionu, Dyrektor Regionu i Wiceprezes
w CE Lingua Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. Obecnie prowadzi własną firmę szkoleniową. Specjalizuje się w
prowadzeniu szkoleń sprzedażowych, menadżerskich oraz związanych z kontrolą
zarządczą.
4. ABC umów w instytucjach kultury-sponsoring, konkursy i loterie
23 lutego 2017, godz. 9.00-16.00
Łódzki Dom Kultury, s. 308
cena: 150 zł/os.
Szkolenie jest kolejnym z cyklu pn. „ABC umów w
instytucjach kultury”, który będzie okazją do zdobycia i uporządkowania wiedzy w zakresie przygotowywania i negocjowania umów, prawa
autorskiego, udzielania zamówień publicznych, rozliczania pozyskanych środków,
działalności promocyjnej, informacyjnej czy reklamowej.
Szkolenie skierowane
jest do pracowników instytucji kultury odpowiedzialnych za organizację wydarzeń
kulturalnych, działów promocji i marketingu, osób na stanowiskach
kierowniczych, odpowiedzialnych za prawidłowe prowadzenie działalności
instytucji w zakresie organizacji imprez i ich promocji.
Szkolenie prowadzi:
Mec. Marcin Lassota – adwokat, Magister Legum (LL.M.), partner Kancelarii Adwokackiej Lassota i Partnerzy, kieruje krakowskim oddziałem Kancelarii. Absolwent studiów prawniczych na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz podyplomowego Studium Prawa Autorskiego, Wydawniczego i Prasowego w Instytucie Wynalazczości i Ochrony Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego. W 2004 r. na Johannes Gutenberg Universität Mainz w Niemczech zdobył tytuł naukowy Magister Legum (LL.M.), broniąc pracy z zakresu prawa zamówień publicznych. Zrealizował ponad 150 godzin szkoleniowych dla takich podmiotów jak m.in. Muzeum Narodowe w Krakowie, Filharmonia im. Karola Szymanowskiego w Krakowie, Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., Biblioteka Analiz Sp. z o.o.