Instytucja Kultury Samorządu Województwa Łódzkiego
unia baner
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
6 + 2 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
6 + 2 =

Szkolenia - luty

Celem Regionalnej Akademii Kadr Kultury Łódzkiego Domu Kultury jest profesjonalizacja pracowników instytucji kultury i podnoszenie ich kwalifikacji poprzez organizowane szkolenia oraz warsztaty.
Szkolenia w lutym:
 
1.  Witraż angielski-warsztaty rękodzieła
9 lutego 2017, godz. 10.00-16.00
ŁDK, s. 103
cena: 80 zł/os.
 
Celem warsztatów jest zapoznanie uczestników z techniką witrażu angielskiego. Głównym celem warsztatów będzie wyposażenie uczestników w umiejętność tworzenia ozdób w technice witrażu angielskiego oraz zdobycie wiedzy na temat możliwości wykorzystania tej techniki w pracy z różnymi grupami wiekowymi.

 

Warsztat prowadzi:

Bożena Justyna pedagog, instruktor plastyki, posiada wieloletnie doświadczenie plastyczne w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Cały czas pogłębia swoją wiedzę i rozwija umiejętności w zakresie różnych technik plastycznych poprzez liczne kursy, szkolenia, własną twórczą pracę, a także poprzez naukę innych.

 
2. Facebook-skuteczny fanpage, komunikacja i angażowanie fanów
15 lutego 2017, godz. 10.00-16.00
ŁDK, 308
cena: 150 zł/os
 

Szkolenie ma za zadanie przedstawić metody budowania społeczności, jej angażowania oraz docierania do odbiorców za pomocą płatnej reklamy. Uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie prowadzić fanpage na Facebooku, aby wykorzystać jego wyjątkowy potencjał budowania relacji, jak dyskutować ze społecznością i angażować ją w dialog oraz jak zwiększać zasięg postów i powiększać społeczność.

 

Szkolenie prowadzi:
Artur Jabłoński – zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in.: z Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, Urzędem Miasta Gdyni, Urzędem Miasta Torunia, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i in. W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
 
 
3. Kontrola zarządcza w instytucjach kultury
16-17 lutego 2017, godz. 10.00-16.00
Muzeum Regionalne w Bełchatowie
cena: 150 zł/os
 
 Szkolenie ma na celu nabycie przez uczestników umiejętności wprowadzania i stosowania w praktyce standardów kontroli zarządczej. Uczestnicy zapoznają się z praktycznymi aspektami kontroli zarządczej rozumianej jako narzędzie do sprawnego zarządzania instytucją kultury. Kontrola zarządcza jako niezbędny środek do zapewnienia realizacji strategicznych celów instytucji kultury.
 
Szkolenie prowadzi:
Bożena Pawlikowskatrener, wykładowca, a przede wszystkim praktyk. Prowadzi szkolenia dla Jednostek Samorządu Terytorialnego, Narodowego Centrum Kultury, Ośrodka Rozwoju Edukacji oraz wielu firm i instytucji. W latach 2006-2013 kolejno: Kierownik Regionu, Dyrektor Regionu i Wiceprezes w CE Lingua Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. Obecnie prowadzi własną firmę szkoleniową. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń sprzedażowych, menadżerskich oraz związanych z kontrolą zarządczą.
 
 
4. ABC umów w instytucjach kultury-sponsoring, konkursy i loterie
23 lutego 2017, godz. 9.00-16.00
Łódzki Dom Kultury, s. 308
cena: 150 zł/os.
 
Szkolenie jest kolejnym z cyklu pn. „ABC umów w instytucjach kultury”, który będzie okazją do zdobycia i uporządkowania wiedzy w zakresie przygotowywania i negocjowania umów, prawa autorskiego, udzielania zamówień publicznych, rozliczania pozyskanych środków, działalności promocyjnej, informacyjnej czy reklamowej. Szkolenie skierowane jest do pracowników instytucji kultury odpowiedzialnych za organizację wydarzeń kulturalnych, działów promocji i marketingu, osób na stanowiskach kierowniczych, odpowiedzialnych za prawidłowe prowadzenie działalności instytucji w zakresie organizacji imprez i ich promocji.
 
Szkolenie prowadzi:
Mec. Marcin Lassota adwokat, Magister Legum (LL.M.), partner Kancelarii Adwokackiej Lassota i Partnerzy, kieruje krakowskim oddziałem Kancelarii. Absolwent studiów prawniczych na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz podyplomowego Studium Prawa Autorskiego, Wydawniczego i Prasowego w Instytucie Wynalazczości i Ochrony Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego. W 2004 r. na Johannes Gutenberg Universität Mainz w Niemczech zdobył tytuł naukowy Magister Legum (LL.M.), broniąc pracy z zakresu prawa zamówień publicznych. Zrealizował ponad 150 godzin szkoleniowych dla takich podmiotów jak m.in. Muzeum Narodowe w Krakowie, Filharmonia im. Karola Szymanowskiego w Krakowie, Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., Biblioteka Analiz Sp. z o.o.
 
>>formularz zgłoszeniowy<<