Instytucja Kultury Samorządu Województwa Łódzkiego
unia baner
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
1 + 5 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
1 + 5 =

Webinar - media społecznościowe

Dowiedz się jak promować swoje wydarzenia kulturalne w social mediach. 
Webinar odbędzie się 24 września 2020 r. w godzinach 09:50-13:00.

W ramach szkolenia omówimy następujące zagadnienia:
  •  potrzeby organizatorów vs potrzeby odbiorców. Diagnoza kanałów i sposobów docierania z informacjami do uczestników wydarzeń.
  • jak prowadzić profil na Facebooku? Przykłady angażujących treści i akcji, zwrócenie uwagi na analizę zachowań użytkowników i zasięgów. Wydarzenia i grupy na Facebooku – jak je prowadzić i jak nimi zarządzać
  • Instagram. Dlaczego powinniśmy mieć tam profil? Specyfika Instagrama, jego publiczności, działań instytucji, języka i obrazów jakimi opowiadamy naszą historię. Dlaczego i w jaki sposób używać hasztagów? Przykłady angażujących treści i akcji. Aplikacje umożliwiające tworzenie pięknych treści (zdjęć, wideo, wpisów).
  • TikTok – czy śmieszne, krótkie filmy są dla nas? Pokazanie aplikacji, opisanie jej funkcji, grupy docelowej, którą można tam znaleźć.
  • podcasty – jak zacząć działać, jakiego typu treści tam przedstawiać?
  • narzędzia pomocne w pracy social media managera: monitoring mediów społecznościowych, bezpłatne aplikacje do tworzenia grafik, gifów, memów, animacji, prezentacji, bezpłatne bazy zdjęć i grafik wektorowych, domena publiczna – jako świetne źródło i inspiracja projektowa.

Prowadząca: Marta Bańka

Kierownik działu komunikacji w Instytucie Kultury Miejskiej. Zajmuje się kontaktami z przedstawicielami mediów i komunikacją działań instytucji. Współorganizatorka konferencji „Marketing w kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka”. Absolwentka psychologii organizacji, zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyła studia podyplomowe „Content marketing, storytelling i webwriting” na WSB.

Link do szkolenia: https://bit.ly/319E1xp

Informacje organizacyjne:

Uczestnik, który chce wziąć udział w webinarium, powinien spełniać następujące warunki:
  •  posiadać dostęp do komputer podłączonego do sieci internetowej, wyposażonego w głośniki lub możliwość podpięcia słuchawek
  • posiadać system Windows 7 lub nowszy
  • posiadać przeglądarkę Microsoft Edge, Mozilla Firefox 75 lub wyższy, Google Chrome
  • wejść o określonej godzinie do „wirtualnego pokoju”, którego adres Uczestnik otrzyma przed spotkaniem w wiadomości e-mail od Organizatora
Szkolenia będzie realizowane  z wykorzystaniem platformy ClickMeeting.
Liczba uczestników – 50 osób

Na zgłoszenia czekamy do 18 września 2020 r. (wypełnij formularz zgłoszeniowy: http://www.ldk.lodz.pl/szkolenia-t223/zapisz-sie-f349)

Koszt udziału w szkoleniu wynosi:
50 zł netto – dla instytucji finansowanych ze środków publicznych (oświadczenie do wypełnienia)
61,50 zł brutto - dla instytucji niefinansowanych ze środków publicznych i osób prywatnych
Opłata za udział w webinarium przyjmowana jest wyłącznie przelewem na konto ŁDK: PKO BP I O/Łódź 44 1020 3352 0000 1002 0014 2562, Łódzki Dom Kultury, ul. Traugutta 18, 90-113 Łódź

Ukończenie szkolenie będzie udokumentowane zaświadczeniem sygnowanym przez Łódzki Dom Kultury.
  • 24-08-2020 godz 09:50 - 30-11--0001 godz 13:00

Kategoria

Wiadomości