ABC umów w instytucjach kultury - sponsoring, konkursy i loterie, 23.02.17
Kolejne szkolenie z cyklu pn. „ABC umów w instytucjach kultury” było okazją do zdobycia i uporządkowania wiedzy w zakresie przygotowywania i negocjowania umów, prawa autorskiego, udzielania zamówień publicznych, rozliczania pozyskanych środków, działalności promocyjnej, informacyjnej czy reklamowej.
Podczas spotkania uczestnicy dowiedzieli się:
- na co zwrócić uwagę podczas zawierania umów z fotografem, grafikiem, autorem tekstu
- czym jest sponsoring i patronat, jak zawierać umowy o współpracy, jakie są podatkowe aspekty rozliczania umów „barterowych” i „półbarterowych”
- jak można przetwarzać dane osobowe w ramach promocji (np. newslettery, konkursy na Facebooku)
- na jakie aspekty telemarketingu należy zwrócić uwagę
- czym różni się konkurs od loterii, co to jest gra miejska
- jakie są zasady promocji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube)
Prowadzący: mec. Marcin Lassota – adwokat, Magister Legum (LL.M.), partner Kancelarii Adwokackiej Lassota i Partnerzy, kieruje krakowskim oddziałem Kancelarii.
- na co zwrócić uwagę podczas zawierania umów z fotografem, grafikiem, autorem tekstu
- czym jest sponsoring i patronat, jak zawierać umowy o współpracy, jakie są podatkowe aspekty rozliczania umów „barterowych” i „półbarterowych”
- jak można przetwarzać dane osobowe w ramach promocji (np. newslettery, konkursy na Facebooku)
- na jakie aspekty telemarketingu należy zwrócić uwagę
- czym różni się konkurs od loterii, co to jest gra miejska
- jakie są zasady promocji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube)
Prowadzący: mec. Marcin Lassota – adwokat, Magister Legum (LL.M.), partner Kancelarii Adwokackiej Lassota i Partnerzy, kieruje krakowskim oddziałem Kancelarii.