Instytucja Kultury Samorządu Województwa Łódzkiego
unia baner
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
2 + 3 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
2 + 3 =

Obsługa klienta w instytucji kultury - Tomaszów Maz., 22-23.09.15

W dniach 22-23.09.2015 odbyła się kolejna edycja szkolenia na temat obsługi klienta w instytucji kultury. Tym razem zespół Regionalnej Akademii Kadr Kultury zawitał do Ośrodka Kultury "Tkacz" w Tomaszowie Mazowieckim.
Uczestnicy spotkania z zaangażowaniem zapoznawali się z zagadnieniami rozwijającymi ich kompetencje. Chętnie dzielili się swoim doświadczeniem i przekazywali dobre praktyki w kontakcie z odbiorcą usług instytucji kultury. Pozytywna atmosfera towarzyszyła zajęciom od samego początku, co korzystnie wpłynęło na wykonywanie kolejnych zadań dotyczących profesjonalnej obsługi klienta.

Warsztaty prowadziła Katarzyna Waszak.